کلمة المفتاح Cognitive Political Marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، سید حمید ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحة - من 5374 إلی 5390 )
الکلمات المفتاحية:استدلالرفتارشناسیانتخاباتعلوم شناختیبازاریابی سیاسی شناختیسیاسیسـیاسـیمغزبازاریابیعصـباســتبازاریابی سـیاسـی
-
2.
مؤلف : حسینی، سید حمید ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ حسن پور، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:روش شناسی علوم انسانی»زمستان 1398 - شماره 101 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 50 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:پارادایمپستمدرنیسمتصمیمگیری سیاسیبازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیشناختیسیاسیبازاریابی سیاسی عصب پایهعصبتصمیمگیریاستدلال
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة روش شناسی علوم انسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)