کلمة المفتاح Collective knowledge / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تأثیر سرمایۀ اجتماعی و دانش جمعی بر هوش تجاری و چابکی سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملی شهر زاهدان)
كاتب مسؤول : شهرکی، علیرضا ؛ مؤلف : پیران، فاطمه ؛ بنی هاشمی، سید علی ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»پاییز 1401، سال نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 359 إلی 380 )
الکلمات المفتاحية:سرمایة اجتماعیهوش تجاریچابکی سازماندانش جمعی
-
2.
مؤلف : طاهری، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمحیط پیچیدهدانش جمعیشبکه سازی مدیریتیشبکهمدیرانشبکهسازیمدیریتی
-
3.
كاتب مسؤول : موسوی خسروی، الیاس ؛ مؤلف : کبیر، یحیی ؛
مجلة:فلسفه دین»تابستان 1399، دوره هفدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 279 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:علم اجمالیعلم پیشین خداوندعلم حضوری اقویعلم خداوند به ذاتش
-
4.
مؤلف : متقی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : ملکی عزین آبادی، روح اله ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»بهار 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 285 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:هویتسازهانگاریبازدارندگیبازدارندگی پیچیدهدانش جمعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
مجلة مدیریت سرمایه اجتماعی 1 |
مجلة مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی 1 |
مجلة فلسفه دین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)