کلمة المفتاح Consumer Animosity / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شاهنگیان، بهنام ؛ مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خرید محصولات خارجیقضاوت نسبت به کیفیت محصولمحافظه کاریمیهن پرستیخصومت مصرف کننده
-
2.
مؤلف : شاهنگیان، بهنام ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 300 إلی 322 )
الکلمات المفتاحية:کشور خاستگاه تولیدشیوهای ورود به بازارهای خارجیمحصولات ترکیبیملی گرایی مصرف کنندهمقاومت اقتصادی مصرف کننده
-
3.
مؤلف : ابهری ساتلو، مهدی ؛ دوستی، مرتضی ؛ نظری، رسول ؛ كاتب مسؤول : تابش، سعید ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 259 إلی 283 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهخصومتبرندهای ورزشیتصمیمات خریددرگیری ذهنی خرید
-
4.
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛ مؤلف : معینی، حسین ؛ شهابی نژاد، مینا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتحریم مصرفکنندهخصومت مصرفکنندههمافزایی تحریم
-
5.
مؤلف : بلورپارسا، محمدرضا ؛ حمیدیزاده، محمّدرضا ؛ حسینی، سید محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1402- شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:برند ملیتصویر کشوراصلاح تصویر