کلمة المفتاح Consumer products / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شورانگیز، عبدالعزیز ؛ رنجبر، دکتر محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : بیابانی، دکتر حسن ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 123 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:گرندد تئوریمحصولات مصرفیتبلیغات اخلاقی
-
2.
مؤلف : Shourangiz، Abdolaziz ؛ Ranjbar، Mohammad Hossein ؛ كاتب مسؤول : Biabani، Hassan ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (25 صفحة - من 137 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:Food IndustryStructural Equationscustomer loyaltyConsumer productsOut- Of-Home Advertising
-
3.
مؤلف : فامیلی سروینه باغی، میلاد ؛ فتاحی، مجید ؛ ضامنی، فرشیده ؛ كاتب مسؤول : ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 311 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولصنایع لبنیمحصولات تند مصرفلانچ محصول