کلمة المفتاح Consumer reaction / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛ مؤلف : منتی، رضوان ؛ میر، سعید ؛ موسوی زاده، سیده مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 207 إلی 235 )
الکلمات المفتاحية:برندنقشه شناختی فازیتخلفات برندواکنش مصرف کنندگان
-
2.
مؤلف : اسکندری، نادر ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 449 إلی 473 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی محوریمسئولیت اجتماعی شرکتیواکنش مصرف کننده