کلمة المفتاح Convergent learning style / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛ مؤلف : گراوند، هوشنگ ؛ سبزیان، سعیده ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1399 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 8 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک یادگیری همگراسبک یادگیری واگراسبکهای یادگیریانگیزه پیشرفتسبک یادگیریدانشآموزانپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)