کلمة المفتاح Costumers / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
-
2.
مؤلف : Sajjadi، Seyed Nasrollah ؛ Tarighi، Rasoul ؛ Abedlati، Mohammad ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2017, Volume 5 - Number 3 (7 صفحة - من 87 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:Sport IndustryFundraisingCostumersPartial Least Squares Method