کلمة المفتاح current status / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیم پور، مریم ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیبرنامه درسیوضع موجودوضع مطلوببرنامه درسی مجازیCurriculum
-
2.
مؤلف : نظری منتظر، مریم ؛ حسنی، سید رضا ؛ قنبری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:ترویج علم»بهار و تابستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 206 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:دیجیکالاوضعیت موجودوضعیت مطلوبفروشگاه اینترنتی
-
3.
مؤلف : ذوالفقاری، منوچهر ؛ نیکخواه، محمد ؛ كاتب مسؤول : فضلالهي قمشي، سيفالله ؛
مجلة:اسلام و پژوهش های تربیتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (28 صفحة - من 77 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:وضعیت موجودوضعیت مطلوبمدیران مدارس ابتداییمولفههای حرفهایبالندگی حرفهای
-
4.
مؤلف : Sheikhi Aram، Amin ؛ Shah Mansouri، Ezatullah ؛ كاتب مسؤول : Nateghi، Faezeh ؛
مجلة:Curriculum Research»November 2021,Volume 2- Number 1 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:EvaluationCurriculumPhysical Educationcurrent statusOptimal model
-
5.
مؤلف : Dr. Naseem Akhter ؛ Dr. Shabana Qazi ؛ Dr. Aftab Ahmad ؛ Muhammad Rashid ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»August 2021, Volume 18 - Number 17 (8 صفحة - من 375 إلی 382 )
الکلمات المفتاحية:Physicianscurrent statusMuslim FemaleEarly Islamic Era
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة PalArch's Journal of Archaeology of Egypt 1 |
مجلة ترویج علم 1 |
مجلة Curriculum Research 1 |
مجلة پژوهش های آموزش و یادگیری 1 |
مجلة اسلام و پژوهش های تربیتی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)