کلمة المفتاح curriculum orientation / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امین خندقی، مقصود ؛ پاک مهر، حمیده ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1392 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 21 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تربیت هنریجهت گیری برنامه درسیکودک محوریفرهنگ محوریدیسیپلین محوری
-
2.
كاتب مسؤول : پاک مهر، حمیده ؛ مؤلف : عزیزی، معصومه ؛ گراوند، هوشنگ ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1401 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 19 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:رواییاعتباریابیتربیت هنریجهت گیری برنامه درسی
-
3.
تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان
مؤلف : زارع، مرجان ؛ كاتب مسؤول : براتعلی، مریم ؛
مجلة:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانشایستگی اجتماعیاستراتژیهای یاددهی-یادگیری مغز محوریادگیری مغز محورآموزش
-
4.
كاتب مسؤول : سلیمانپور عمران، محبوبه ؛
مجلة:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (13 صفحة - من 85 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی تجربه شدهجهت گیری برنامه درسیبرنامه درسی مورد انتظاردانش آموزان کاردانشجهتگیریبرنامه درسیدانشآموزانمعلمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)