کلمة المفتاح Customer Complaint / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سکوتی بداغ، مجتبی ؛ منصف شبگو، دکتر محمود ؛ دل افروز، دکتر نرگس ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، دکتر کامبیز ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 185 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق کسب و کارمدیریت پروژهشکایت مشتری
-
2.
مؤلف : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ كاتب مسؤول : دل افروز، نرگس ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 57 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات