کلمة المفتاح Customer Intention / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رستگار، عباسعلی ؛ مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 535 إلی 561 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتری
-
2.
مؤلف : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 441 إلی 457 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشرضایت مشتریانمشتریان کلیدیتمایل مشتریپیامدهای رفتاری