کلمة المفتاح Customer journey mapping / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : خوشرو، مینا ؛ سلطانی فر، احسان ؛ رنجبر مطلق، فربد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 74 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرویکرد کیفیتحلیل مضمون.نقاط تماس مشتریمدل5Aنقشۀ سفر مشتری
-
2.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی