کلمة المفتاح Customer Life Cycle / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قیصری، خاطره ؛ مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ اذر، عادل ؛ خادمی، سید موسی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عوامل مربوط به برندچرخه عمر مشتریترجیحات برندعوامل مرتبط به سازمانعوامل مربوط به مشتریعوامل استراتژیک
-
2.
مؤلف : محمدی، اسفندیار ؛ رضایی، زهرا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 62 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت رابطهطول عمر مشتریهتل های شهر ایلامارزش طول عمر مشتریمشتریهتلشهر ایلاممشتریان
-
3.
مؤلف : انصاری، عبد المهدی ؛ کرباسی یزدی، ناهید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 78 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:اهرم عملیاتیمحتوای اطلاعاتیبهایابی متغیربهایابی جذبیساختار هزینه
-
4.
مؤلف : باقری، مهدی ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 93 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوارتباط با مشتريانچرخه عمر مشتريماتريس اهميت - عملکردمشتریمشتریانچرخه عمرکانوخردهفروشاناطلاعاتویژگیهاعملکرد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة برنامه ریزی و توسعه گردشگری 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (1 مقالة)