کلمة المفتاح customer opinion / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 259 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:شخصیسازیرضایتمشتریعقیدهمشتریسیستمتوصیهگربانکداری
-
2.
مؤلف : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1399 - شماره 17 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:سیستم توصیه گرتجربه مشتریشخصی سازیبانکداری شخصیعقیده مشتریمشتریبانکسیستممشتریاناطلاعاتعقاید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های نوین در تصمیم گیری 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)