کلمة المفتاح customer valuation / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهارلو، زهرا ؛ امینی لاری، منصور ؛ قاسم زاده، عباس ؛ فرمانی، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»زمستان 1401 - شماره 2 (11 صفحة - من 35 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکار در شبکه اجتماعیارزشگذاری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی
-
2.
كاتب مسؤول : دهقانیان، مهران ؛ مؤلف : سلطانی، حسن ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریتجربه مشتریبازاریابی در شبکههای اجتماعی