کلمة المفتاح Customer Value Cocreation / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 350 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتری
-
2.
مؤلف : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
مؤلف : عسگری، ناصر ؛ شاکریان، سید مصطفی ؛ معظمی گودرزی، مریم ؛ كاتب مسؤول : حیدری، حامد ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیوفاداری مشتریعملکرد فروشندههمآفرینیارزش مشتریمشتریفروشندهفروش