کلمة المفتاح Customers Attitude / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه
-
2.
مؤلف : وظیفهخواه دهجبار، وحید ؛ كاتب مسؤول : بای، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1401 - شماره 16 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازگشت مجددتبلیغات دهانبهدهاننگرش مشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مؤلف : پور یوسفی، کبری ؛ بنار، نوشین ؛ نظری، سمانه ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (28 صفحة - من 33 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:شهرتتصویرورزشمسئولیت اجتماعیوفادارینگرش مشتریان