کلمة المفتاح Customers’ Intention to Purchase / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)