کلمة المفتاح Data mining / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 3
-
1.
مؤلف : آقاخانی بزدی لنگری، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : حسنی، علی اکبر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری ماشینرویگردانی مشتریالگوریتم درخت تصمیمC5.0 الگوریتم شبکۀ بیزیندادهکاوی
-
2.
مؤلف : جلیلوند خسروی، مسعود ؛ مقصودی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : صلواتیان، سیاوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویتحلیل شبکه اجتماعیمخاطب پژوهیویاودیسینمامارکتکاربرانپلتفرمالگوریتممخاطبانمحتوارسانه
-
3.
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مشتریداده کاویخوشه بندیمدل RFMتخفیف دهیمدل LRFM