کلمة المفتاح digital marketing capabilities / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتال
-
2.
مؤلف : اسدآذر، سیامک ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (11 صفحة - من 141 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیشرکت های دانش بنیاناستراتژی گراییقابلیت های بازاریابی دیجیتال