کلمة المفتاح Digital Marketing Tools and Techniques / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1
-
1.
مؤلف : رستم زاد، کاوه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1400، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 62 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتال مارکتینگبازاریابی آنلاین و آفلاینتکامل بازاریابی دیجیتالابزارها و تکنیکهای بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتالاطلاعاتمشتریموتورهای جستجوکاربرانتبلیغاتاینترنتوبسایتمشتریانمحتوا