کلمة المفتاح E,services / (1 مقالة)
-
1.
مؤلف : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
خدمات الکترونیکcustomer satisfactionE-governmentدولت الکترونیککیفیت خدماتکارکردگرایینفوذ اجتماعیمولفه ها و شاخص هامقابله با شروط تحمیلی استفادهقابلیت تعاملقابليت استفادهفرهنگ ملیشکاف دیجیتالشروط ناظر به استفاده از سامانههای الکترونیکیشروط تحمیلیسامانههای عملیات الکترونیک مالیاتیسامانه های الکترونیکیرضایتمندی مشتریانرضایت مشتریخودکارآمدیخدمات الکترونیکیحاکمیت الکترونیکتئوریشناختی-اجتماعیتمایلبانکداری الکترونیک