کلمة المفتاح E,services / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ابراهیم پور، حبیب ؛ مؤلف : زرجو، شبنم ؛ نعمت الهی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 135 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکفرهنگ ملیخدمات الکترونیکاعتماد شهروندانشکاف دیجیتال
-
2.
بررسی شروط تحمیلی ناظر به استفاده از سامانههای الکترونیکی؛ مطالعهای تطبیقی در کامنلا و حقوق ایران
مؤلف : کریمی، عباس ؛ عرب اسدی، طه ؛ غفاری، امیر ؛
مجلة:مطالعات حقوق تطبیقی معاصر»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 192 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:شروط تحمیلیسامانههای الکترونیکیانعقاد شروط استفادهشروط ناظر به استفاده از سامانههای الکترونیکیمقابله با شروط تحمیلی استفادهکاربرانحقوققراردادشروطدعاویقانوندادگاه
-
3.
مؤلف : Raji Pillai ؛ Nikita Holla ؛ Disha Srinivas ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (8 صفحة - من 78 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:Consumer behaviorOnline shoppingCovid-19 pandemicE-servicesDigit Marketing
-
4.
مؤلف : یوسف پور، افسانه ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : لگزیان، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»پاییز 1397 - شماره 87 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 159 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابخودکارآمدیتمایلنفوذ اجتماعیخدمات الکترونیکیتئوری شناختی-اجتماعیسامانههای عملیات الکترونیک مالیاتیانتظار نتیجهدولت الکترونیکمؤدیانپذیرش دولت الکترونیکمدل
-
5.
مؤلف : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان
-
6.
مؤلف : شجاعان، امیر ؛ تقوی فرد، سیدمحمد تقی ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1397 - شماره 93 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1531 إلی 1555 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکخدمات الکترونیکمولفه ها و شاخص هاحاکمیت الکترونیک
-
7.
مؤلف : Azma، Fereydoon ؛ Kouroshzadeh، Nasrin ؛ كاتب مسؤول : Saeedi، Mahdi ؛
مجلة:Educational Sociology»August 2017 - Number 5 ISC (11 صفحة - من 127 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:GorganVikor modelhigher education centersCitizens' awareness and educationE-services
-
8.
مؤلف : رجبی، اسماعیل ؛ عسگری ده آبادی، حمیدرضا ؛ کاظمی، روح اله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 209 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:کارکردگراییرضایت مشتریخدمات الکترونیکقابلیت استفادهقابلیت تعاملاطلاعاتپایاییوبسایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)