کلمة المفتاح emotionalresponses / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Roy، Sukanya ؛ كاتب مسؤول : Chakraborty، Chinmay ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 49 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 231 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:emotional responsescovid-19Panic buyingCognitive responsesmasksHand sanitizersToilet papers
-
2.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 (ویژه نامه) - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنیات رفتاریپاسخ های هیجانیدوران پسا کرونارستورانهانیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
3.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنیات رفتاریدوران پسا کروناپاسخ های هیجانینیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
4.
مؤلف : صالحی مقدم، فرزانه ؛ اصفهانی، مهدی ؛ عزیزی، بهادر ؛ كاتب مسؤول : ساعت چیان، وحید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات غیرکلامیمهارت های ارتباطیپاسخ های هیجانیرضایت مندی دانشجویانواحد تربیت بدنی دانشگاه
-
5.
كاتب مسؤول : امینی، سعید ؛ مؤلف : امینی، وحید ؛ طاهری، حسین ؛ احتشام راثی، رضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:پاسخهای هیجانیبیمهتبلیغات رسانه
-
6.
مؤلف : Ijtihadi1Dr، Dr. Mostafa ؛ Ghoorchian2Dr، Nadergholi ؛ Taghi Pourzahir3Noor، Ali ؛ Mirzee، al-din ؛
مجلة:Journal of Social Sciences and Humanities Research»June 2014, Volume 2 - Issue 2 (5 صفحة - من 69 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:advertisementemotionalresponsespurchasing intensionhigh purchasing involvement
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)