کلمة المفتاح Evaluating Effectiveness / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خجسته باقرزاده، حسن ؛ عبدالحسینی، محمد ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»زمستان 1398 - شماره 21 (36 صفحة - من 5 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیارزیابی اثربخشیتبلیغاتبازاریابیاینستاگرام
-
2.
مؤلف : عبدالحسینی، محمد ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science (25 صفحة - من 147 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیارزیابی اثربخشیتبلیغاتبازاریابیاینستاگرام