کلمة المفتاح Exceptional schools / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امین شایان جهرمی، شاپور ؛ صالحی، مسلم ؛ ایمانی، جواد ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1388 - شماره 5 ISC (28 صفحة - من 7 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیعدالت سازمانیمدارس استثناییعدالتکارکنانعدالت سازمانی و تعهد سازمانیمعلمانتعهد سازمانی و رضایت شغلی
-
2.
مؤلف : آقابابایی، علیرضا ؛ آقاحسینی، تقی ؛ قاسمی، فاطمه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1394 - شماره 137 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 34 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدارس استثناییدانش آموزان کم توان ذهنیحرفه آموزی
-
3.
مؤلف : حافظی، اکرم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحة - من 259 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية: عملکرد آموزش بازی مدارس استثنایینگرش
-
4.
كاتب مسؤول : رشید، خسرو ؛ مؤلف : علی بلندی، لیلا ؛ بیات، احمد ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 189 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:آموزگارانمدارس ویژهخستگی از دلسوزی
-
5.
كاتب مسؤول : Ghorbani Piralidehi، Azadeh ؛ مؤلف : Khatib Zanjani، Nazila ؛ Ghorbani Piralidehi، Fatemeh ؛
مجلة:Iranian Distance Education Journal»Winter&Spring 2022, Volume 4 - Number 1 (15 صفحة - من 48 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:Exceptional schoolsinformation and communication technologyVirtual EducationDavis Technology Acceptance Model
-
6.
مؤلف : اویسی فرد، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : ناستی زایی، ناصر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 167 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آموزشدانش آموزانمهارت های ارتباطیمدارس استثناییتعامل معلمبی انضباطی دانش آموزان
-
7.
مؤلف : اویسی فرد، فاطمه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 167 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آموزشدانش آموزانمهارت های ارتباطیمدارس استثناییتعامل معلم
-
8.
مؤلف : کلاته ساداتی، احمد ؛ امیریان زاده، مژگان ؛ كاتب مسؤول : همتی، سرور ؛
مجلة:تداوم و تغییر اجتماعی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 2 (15 صفحة - من 279 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:نابرابری آموزشیمدارس استثناییآموزش مجازیهمهگیری کووید-19آموزشمدیرانکروناآمـوزشچالشهمهگیری کووید
-
9.
كاتب مسؤول : اجلی، زهرا ؛ مؤلف : ترابی، دکتر زهره ؛ ثبوتی، دکتر هومن ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1401 - شماره 86 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:ادراک حسیحس تعلق به مکانمدارس استثنایی
-
10.
كاتب مسؤول : سید ابراهیمی، سارا ؛ مؤلف : صفری، محمود ؛ اولادیان، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز 1402، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 217 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیراهبردهای کیفیت بخشیفرآیندهای کیفیت بخشیزیرساختهای کیفیتمدارس استثنایی.آموزشکیفیتکیفیتبخشیارزشیابیپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)