کلمة المفتاح Farasocial relationships / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مردانه، شکراله ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (24 صفحة - من 86 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:سلبریتیهای رسانه اجتماعیهمانندسازی دنبالکنندگانقصد خرید دنبالکنندگانپلتفرم رسانه اجتماعیروابط فرااجتماعیسلبریتیاجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های مدیریت رسانه 1 |