کلمة المفتاح Gamification / (106 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
91.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : فرمانی، مهدی ؛ زندی نسب، مصطفی ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398- شماره 21 (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:قصد استفادهتجربه کاربربازیوارسازینگرش کاربرقصد ارتباطات توصیهای
-
92.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : زارعی، عظیم ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ شعبانی نعیم صوفیانی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 63 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:خلق رشدمدل پذیرش نوآورینوآوری تحول آفریننرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلیبازی وارسازیمدل پذیرش فناوری دیویسکاربرمدل
-
93.
مؤلف : بتولی، زهرا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ میرحسینی، فخرالسادات ؛ نقشینه، نادر ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1398 - شماره 98 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 107 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:انگیزهیادگیریسواد اطلاعاتیبازیوارسازیخودآموز آنلایننظریه خود-تعیینی
-
94.
كاتب مسؤول : معصوم، محمد ؛ مؤلف : وطن خواه، سحر ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»پاییز 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش کارکنانرضایت شغلیگیمیفیکیشن
-
95.
كاتب مسؤول : حسینی، ابوالحسن ؛ مؤلف : رئوف، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1398 - شماره 93 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 37 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش کارکنانتحقیق تجربیوفاداری کارکنانبازی انگاری
-
96.
مؤلف : Fathian، Mohammad ؛ Sharifi، Hossein ؛ Solat، Faranaksadat ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2019 - Number 41 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:Perceived valueGamificationcustomer loyaltyOnline Store
-
97.
مؤلف : بیرگانی نیا، مهدیه ؛ اسلامی، کاوه ؛ ارجمند، رضا ؛ ایزدپناه، ماندانا ؛ كاتب مسؤول : یزدانی نژاد، حمید ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»شهریور 1398، دوره دهم - شماره 3 (9 صفحة - من 262 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مندیاتاق فرارگروه همتایانبازی سازیمهارت بالینی
-
98.
مؤلف : مدنی، امیرمحسن ؛ خرمیان، حسین ؛
مجلة:مهارت آموزی»بهار 1398 - شماره 27 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیکلیدواژه: بازیگیمفیکیشننقشه کشی صنعتیدانشجویان.کارآموزان
-
99.
مؤلف : Abdollahzade، Zahra ؛ Jafari، Seyed Mohammadbagher ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2018, Volume 11 - Number 3 التصنيف الف/ISC (28 صفحة - من 573 إلی 600 )
الکلمات المفتاحية:GamificationFelder and Silverman learning stylesHexad scale player typesgamified education
-
100.
مؤلف : زرین بال، مرضیه ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1396 - شماره 91 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 659 إلی 686 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مفهومیبازی وارسازیمشارکت مخاطبانسامانه ثبت پایاننامهها و رسالههاپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)بــاهــاســامانۀ ثبــتبــربـایــابــهسـامانۀسـامانۀ ثبـت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (41 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)