کلمة المفتاح Gratification / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اخوان، پیمان ؛ باقری مقدم، ناصر ؛ تقوی، میر حمید ؛ كاتب مسؤول : احمدی، روح اله ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 161 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدفروشگاه اینترنتیتعاملپذیریماهیت اجتماعیبازیپردازیلذت استفاده
-
2.
كاتب مسؤول : قنبری، سعید ؛ مؤلف : جوادی، سوده ؛ عبداللهی، داوود ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 112 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتاستفاده و خشنودیمصرف رسانهایمخاطب فعالمحتوای دینیرسانههای برخط
-
3.
مؤلف : شهابی، محمود ؛ بیات، قدسی ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»بهار 1391 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 151 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:جوانانرضایتمندیکاربردهاشبکه های اجتماعی مجازیارتباطات شبکه ایگروه های کانونی متمرکز
-
4.
مؤلف : هاشمی، سید ضیاء ؛ غلامزاده نطنزی، امیرحسین ؛
مجلة:جامعه شناسی هنر و ادبیات»بهار و تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 123 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:مصرفنیازموسیقیجوانانرویکرد استفاده و خشنودی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رسانه های نوین 1 |
مجلة جامعه شناسی هنر و ادبیات 1 |
مجلة مجلس و راهبرد 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)