کلمة المفتاح Green perceived risk / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مولا قالقاچی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 177 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید سبزاعتماد سبزشستوشوی سبزسردرگمی سبزخطر درکشدۀ سبز
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی سارمه، زینب ؛ مؤلف : اسماعیلپور، رضا ؛ مباشر امینی، رمضانعلی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 850 إلی 868 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد سبزقصد خرید محصولهای سبزدروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکتریسک ادراکشده سبزرضایت سبزمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتقصد خرید محصولمشتریاندروغ سبزاطلاعات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)