کلمة المفتاح اعتماد سبز / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مولا قالقاچی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 177 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید سبزاعتماد سبزشستوشوی سبزسردرگمی سبزخطر درکشدۀ سبز
-
2.
مؤلف : دارایی، ایوب ؛ موسوی کاشی، زهره ؛ كاتب مسؤول : اکبری، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند سبزبسته بندی سبزاعتماد سبزوابستگی برند سبزنگرش برند سبزبرند سبزمشتریاناطلاعاتپژوهشمحصولات
-
3.
مؤلف : آموسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : زکی پور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 83 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تداعی ذهنی برند تصویر برند اعتماد سبزارزش ویژه برندرضایت سبز
-
4.
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ شول، عباس ؛ رمضانی، سارا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 804 إلی 824 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریارزش زیستمحیطیتصویر سبزاعتماد سبزتبلیغ دهان به دهانهتلمشتریمشتریانمحیطتمایل به پرداختپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : کریمی سارمه، زینب ؛ مؤلف : اسماعیلپور، رضا ؛ مباشر امینی، رمضانعلی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 850 إلی 868 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد سبزقصد خرید محصولهای سبزدروغ سبز در مسئولیت اجتماعی شرکتریسک ادراکشده سبزرضایت سبزمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتقصد خرید محصولمشتریاندروغ سبزاطلاعات