کلمة المفتاح holistic marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهانیان، مهدی ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ شافعی، رضا ؛ حاجی بابایی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1392 إلی 1422 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمخدمات مخابراتیبازاریابی کلنگربازاریابیبازاربازاریابی رابطه مندارتباطاتشناساییخدمات
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛
مجلة:گلجام»پاییز و زمستان 1395 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (22 صفحة - من 70 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صادراتمدلسازی ساختاری تفسیریفرش دست باف ایرانیبازاریابی کل نگر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)