کلمة المفتاح Human Brands / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : برهانی، محبوبه ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1400 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 173 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتاینستاگرامبرندهای انسانیبازاریابیشبکههای اجتماعیشبکه اجتماعی اینستاگرامدلبستگیتأثیرگذاران رسانههای اجتماعیمحصولات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه، فرهنگ و رسانه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)