کلمة المفتاح Innovation in marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بزرگی، سیدحمیدرضا ؛ لطفی هروی، محمد مهدی ؛ كاتب مسؤول : سمندر علی اشتهاردی، مژگان ؛
مجلة:ترویج علم»پاییز و زمستان 1400 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 107 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:موانع و چالشهانوآوری در بازاریابیروشها و ابزارهابازاریابی نوآورانهبازاریابیبازارمشتریمحیط کسب و کارمشتریانکسب و کاررقابتی
-
2.
مؤلف : امینی، مائده ؛ محمدیان، ایوب ؛ کریمی، آصف ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 243 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونپیشایندهانوآوری در بازاریابیکلاندادهتجزیهوتحلیل بازاریابیبازاریابیاطلاعاتمدیرپژوهشفنیBig Data Analyticsتجزیه و تحلیل بازاریابیسازمان