کلمة المفتاح Innovative Marketing / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، مجید ؛ ملکی، محمدحسن ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1402، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (26 صفحة - من 177 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:پیشرانبازاریابی نوآورانهصنعت بانکداریفناوری بلاکچینفناوریبانکبلاکچینبازاریابیفناوری بلاکچیندیجیتالپژوهش
-
2.
مؤلف : بزرگی، سیدحمیدرضا ؛ لطفی هروی، محمد مهدی ؛ كاتب مسؤول : سمندر علی اشتهاردی، مژگان ؛
مجلة:ترویج علم»پاییز و زمستان 1400 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 107 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی نوآورانهموانع و چالشهانوآوری در بازاریابیروشها و ابزارهابازاریابیبازارمشتریمحیط کسب و کارمشتریانکسب و کاررقابتی
-
3.
مؤلف : محمدیان محمودی تبار، محمود ؛ بودلایی، حسن ؛ كاتب مسؤول : ستوده نژاد، سحر ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1400 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریصنعت فناوری اطلاعاتبازاریابی نوآورانهشرکتهای کوچک و متوسط
-
4.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ طالبی، کامبیز ؛ توکلیان، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1390 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی نوآورانهصنعت نانوشرکت های فناوری محورشرکت های کوچک و متوسطبازاربازاریابینوآوریمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ترویج علم 1 |
مجلة ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 1 |
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)