کلمة المفتاح Marketability / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نژاحسین، سیدحمزه ؛ مؤلف : نادری، نادر ؛ دل انگیزان، سهراب ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 56 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:نانو فناوریحداقل مربعات جزئیبازارپذیریشبکه مضامینزیست بوم تجاری سازی
-
2.
مؤلف : محمودی، محسن ؛ آقائی، نجف ؛ نیکروان، محمد ؛ كاتب مسؤول : فروغی پور، حمید ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 189 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبازارگراییوفاداریمشتریان و باشگاه ورزشیوفاداری مشتریبازاروفاداری مشتریان
-
3.
مؤلف : نژادحسین، سید حمزه ؛ دل انگیزان، سهراب ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 441 إلی 460 )
الکلمات المفتاحية:فناوریهای نوظهورنانوفناوریمدلسازی معادلات ساختاریبازارپذیریشبکه مضامینبازارفناوریبـابـازارمدلمضمون
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 1 |
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)