کلمة المفتاح Marketing communication / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 302 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:تکنیک دیمتلرفتار خریدارتباطات بازاریابیرسانه های اجتماعی
-
2.
مؤلف : Cao Tuan Khanh ؛ Hien Anh Nguyen ؛ Phan Thi Thu Hoai ؛ Nguyen Tien Dung ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»January 2021, Volume 18 - Number 18 (15 صفحة - من 304 إلی 318 )
الکلمات المفتاحية:Marketing communicationPurchase BehaviourSupermarkets
-
3.
مؤلف : Cao Tuan Khanh ؛ Hien Anh Nguyen ؛ Phan Thi Thu Hoai ؛ Nguyen Tien Dung ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»January 2021, Volume 18 - Number 18 (15 صفحة - من 338 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:Marketing communicationPurchase BehaviourSupermarkets
-
4.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی