کلمة المفتاح Meaningism / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خواجوی، مریم ؛ ودادی، احمد ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:معناگراییهنجارهای ذهنیهمدلی اجتماعیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرابازاریابیمصرفکنندگاندرونگرااطلاعاتمدلرفتار مصرفکنندهتبلیغات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |