کلمة المفتاح media mixed elements / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حاجیان، پرستو ؛ خادمی، دکتر داریوش ؛ حاجیان، پریسا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 817 إلی 835 )
الکلمات المفتاحية: ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪﭼﺸﻢ اﻧﺪاز ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻮﺿﻊ ﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ رﺳﺎﻧﻪ