کلمة المفتاح media products / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شمس لاهرودی، سیدحسن ؛ مؤلف : رهجو، سمیه ؛ چرب دست، محبوبه ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1397 - شماره 2 (12 صفحة - من 96 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیرسانهایهوش تجاریرفتار مصرفکنندگاناطلاعاترفتار مصرف
-
2.
مؤلف : رشیدی، احتشام ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1393 - شماره 18 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تجارت جهانیجذابیت بازاررسانه های بین المللیمحصولات رسانه ایراهبرد جهانیرسانهایاطلاعاتانتخاب بازارمحصولاتکشور میزبان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، حسابداری و اقتصاد 1 |
مجلة جهانی رسانه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
رفتار مصرفکنندگانglobal tradeجذابیت بازارinternational mediaBusiness Intelligenceمحصولات فرهنگیرسانهایرسانه های بین المللیmarket attractivenessتجارت جهانی
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)