کلمة المفتاح Muslim consumer / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مسعودی پور، سعید ؛ مؤلف : محمدی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:محصولات لوکسنگرش مصرف کنندهدینداریمصرف کننده مسلمانقصدخرید
-
2.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
3.
كاتب مسؤول : اعمی بنده قرایی، حسن ؛ مؤلف : منصوری بیدکانی، مهدی ؛ شارعی، محمد محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (15 صفحة - من 2067 إلی 2081 )
الکلمات المفتاحية:زکاتتابع مطلوبیتمصرف کننده مسلمانکردار نیکمصرفمطلوبیترفتار مصرفکننده مسلماناقتصادمطلوبیت نهاییاسلام
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای بازاریابی اسلامی 1 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)