کلمة المفتاح national brand / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة بررسی های بازرگانی 1
-
1.
مؤلف : خواجه گودرزی، الهام ؛ پوراشرف، یاسانالله ؛ كاتب مسؤول : ایدی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1403- شماره 126 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 118 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:فولاد ایرانمشتریان آسیاییبرند ملیجایگاهیابی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
برند ملیSoft powerPublic Diplomacyدیپلماسی عمومیقدرت نرمهویت ملینظریهدادهبنیاددیپلماسی اقتصادیBrandبرند فروشگاهیnational identityدیپلماسی عمومی سنتیEconomic Diplomacyدیپلماسی عمومی مدرنRegional DevelopmentMAKRAN coastsIslamic Republic of IranStore Brandدادهبنیادخلق پولچینجهانی شدنجایگاه یابی برند
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)