کلمة المفتاح Store Brand / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسکندری، نفیسه ؛ كاتب مسؤول : محمدی نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 139 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:برند ملیبرند فروشگاهیفرشاحساسقابلیت اطمینان خرده فروشبرنــدبرنـدفروشــگاهبـهبــه
-
2.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 2 ISC (32 صفحة - من 151 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادتجربه خریدبرند فروشگاهیرقابت پذیریمحرکهای محیطی
-
3.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خریدبرند فروشگاهیمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرقابتیدلبستگیرقابتپذیریپژوهش
-
4.
مؤلف : عزیزپور، لیدا ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1399 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 215 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرندسازیتجربه خریدبرند فروشگاهیفروشگاهکارکنانمدلمشتریخردهفروشیروشآموزشمحصولپرسشنامه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی آموزش و پرورش 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |