کلمة المفتاح negative customer experience / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
2.
كاتب مسؤول : آسایش، فرزاد ؛ مؤلف : جعفری زارع، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:انتقام برندتجربه منفی مشترینفرت از برنداجتناب از برند