کلمة المفتاح Online and Offline Marketing / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستم زاد، کاوه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1400، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 62 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتال مارکتینگبازاریابی آنلاین و آفلاینتکامل بازاریابی دیجیتالابزارها و تکنیکهای بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتالاطلاعاتمشتریموتورهای جستجوکاربرانتبلیغاتاینترنتوبسایتمشتریانمحتوا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |