کلمة المفتاح online brand / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ضیائی قوچان عتیق، ندا ؛ شوشی نسب، پروین ؛ كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحة - من 41 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیوفاداری برندرسانه اجتماعیباشگاه بدنسازیsocial mediabrand loyaltyonline brandBodybuilding Clubبرند آنلاینcommunity identification
-
2.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند