کلمة المفتاح online brand community / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ احمدی، پرویز ؛ مومنی، محدثه ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نژاد، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (36 صفحة - من 73 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندجامعه آنلاین برندویژگیهای جامعه آنلاین برندمشارکت مشتریان
-
2.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
3.
كاتب مسؤول : العیدانی، اسامه ؛ مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1402، سال دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 328 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:تعامل اجتماعیاعتماد به برندهویت مشترکاجتماع برندی آنلاین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های روانشناختی در مدیریت 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة مدیریت سرمایه اجتماعی 1 |