کلمة المفتاح Opinion Leaders / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیده
-
2.
مؤلف : Abdollahyan، Hamid ؛ Machika، Aliyu ؛
مجلة:International Journal of Social Sciences»Spring 2017, Volume 7 - Number 2 ، A (Azad University (14 صفحة - من 59 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:NigeriainfluenceRadioElectionsOpinion LeadersPolitical PartiesCandidatesCampaign MessagesKanoAnTo
-
3.
مؤلف : دانشور حسینی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به خط مشینگرش نسبت به محتوانگرش نسبت به شکل صورینشریات دانشجویی
-
4.
مؤلف : درودی، هما ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات افواهیتوصیه کننده شبیهتوصیه کننده متخصصتوصیه کننده معتبررهبران عقیدهارتباطات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رسانه ای 2 |
مجلة International Journal of Social Sciences 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)