کلمة المفتاح Perceived price / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : غلامعلی پور، فاطمه ؛ عیوضینژاد، سلمان ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:کشور مبدا قطعاتکشور مبدا طراحیزبان نام تجاریقیمت درک شدهنگرش
-
2.
مؤلف : محرابی، جواد ؛ كاتب مسؤول : زکی پور، مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1400 - شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 163 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:خصوصیات فروشندهرفتار فروش رابطهمندقیمت درکشدهآمادگی مشتری برای رابطهوفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : مجدی یزدی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 78 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد مشتریقیمت ادراک شدهنیات رفتاریتصویر نام تجاری
-
4.
مؤلف : Shadi، Mohammad Ali ؛ Nejad Mohammad، Ehsaneh ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 2 (46 صفحة - من 95 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:brand imageAirlinePerceived pricePerceived Advertisement