کلمة المفتاح air line / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مسیریابی پروازی ازطریق روش ترکیبی تصمیمگیری چندمعیاره در محیط عدم قطعیت مورد مطالعه: شرکت ایرانایر
كاتب مسؤول : امین طهماسبی، حمزه ؛ مؤلف : معصومی، سینا ؛ نعمتی، ساجده ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب مسیرصنعت حملونقل هواییخطوط پروازیشرکت ایرانایرهواپیماییمعیارصنعتوزنصنعت حملونقل هوایی
-
2.
مؤلف : رحیمی، حبیب الله ؛
مجلة:قضاوت»تابستان 1398 - شماره 98 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:خسارت مالیمسئولیت مدنی قراردادینقد رایلغو پروازمتصدی حمل و نقل هواییخسارت معنوی
-
3.
مؤلف : سرخيل، حامد ؛ سالاری، آناهیتا ؛ فرید چهر، الهام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 1006 إلی 1024 )
الکلمات المفتاحية:اﻧﮕﺎره ﻣﺸﺘﺮی ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﮕﺮش ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ
-
4.
مؤلف : Shadi، Mohammad Ali ؛ Nejad Mohammad، Ehsaneh ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 2 (46 صفحة - من 95 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:brand imageAirlinePerceived pricePerceived Advertisement
-
5.
مؤلف : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 163 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیاعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هواپیماییارتباط موثرمشتریوفاداریرضایتمشتریان